czwartek, 13 marca 2014

Lunch time

Zdrowe słodycze, czy coś takiego istnieje? Oczywiście i tego się trzymam.

Poniżej prezentuje moją wersję deseru, który sprzedawany był w moim miejscu pracy i który przypominał mi smaki z dzieciństwa. Truskawki z kompotu, galaretka truskawkowa i prawdziwa bita śmietana na wierzchu za niecałe 5 zł. Był taki dobry, że chciało się jeść go codziennie. W takim tempie 100 zł miesięcznie pochłaniałam w postaci galaretki, a przecież tak niewiele trzeba, żeby taki deser zrobić w domu.
 Moja wersja:
1. 1 opakowanie galaretki (tutaj pomarańczowa), żeby jej smak był intensywniejszy polecam zamiast wody użyć soku pomarańczowego z drobinkami, najlepiej tego, którego nie zdążyłeś(łaś) dopić wczoraj.
2. Owoce, ja wybrałam mix w postaci sałatki Macedonia (różne owoce, w tym banan, kroimy, skrapiamy sokiem z cytryny i posypujemy lekko cukrem (ja stosuję brązowy).
3. Bita śmietana, najlepiej ubić samodzielnie, wersja dla leniwych w spreju.

Rady: Zakupiłam zestaw 5 pojemniczków (te są specjalnie na galaretki) w sklepie za 99 pensów. 1 opakowanie galaretki wystarcza idealnie na 5 pojemniczków biorąc pod uwagę dodatki w postaci owoców i bitej śmietany. Pojemniczki mają pokrywki więc można je zabrać do pracy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz