poniedziałek, 24 marca 2014

Płacisz kartą? Sprawdź co możesz zyskać.

Pamiętam jak było mi miło, gdy pewnego dnia postanowiłam w końcu sprawdzić, ile punktów mam w programie World Mastercard. Punkty zbierały się same podczas każdej płatności jaką dokonywałam kartą, wystarczyło wejść na stronę i sprawdzić na co mogę je wymienić. Do tej pory udało mi się wymienić je na bony podarunkowe do sklepów Douglas (z jednego z nich zrobiłam prezent), błyszczyk marki Guerlain oraz kilka kuponów konkursowych, niestety nic nie wygrałam (do wygrania był m.in. wyjazd na koncert Justina Timberlake'a, jego płyty oraz bony od Spotify). Ale błyszczyk i możliwość zakupów w drogeriach Douglas to wspaniały dodatek.

Jeśli posiadasz kartę Mastercard World, sprawdź koniecznie ile punktów masz na koncie. W przypadku innych kart płatniczych warto również sprawdzić dokładnie oferty VISA czy Maestro.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz