niedziela, 16 marca 2014

Mothercare vs Primark

Jako młoda mama, karmiąca piersią chciałam zaopatrzyć się w porządny stanik do karmienia. Dobór rozmiaru nie jest łatwą sprawą, gdyż rozmiar piersi w tym czasie zmienia się praktycznie z dnia na dzień. Dlatego z ostatecznym zakupem czekałam do ostatniej chwili. Ostatecznie wybór padł na Mothercare, a zakupu dokonywał mój mężczyzna, niestety po pierwszym praniu koronka, która była przy staniku zaczęła się mechacić, udało mi się po kilku perypetiach wymienić ten zestaw staników, na inny który nie posiadał koronki. W międzyczasie myślałam, że może znajdę taki stanik w Primarku, ale nic nie było. Tydzień temu pojawiły się zestawy staników dla karmiących i udało mi się złapać w biegu  do kasy jeden zestaw.

  • CENA: 28 GBP (Mothercare) vs 8 GBP (Primark)
  • KOLORY: czerń i biel (Mothercare) vs róż i granat (Primark)
  • DODATKI: delikatna falbanka (Mothercare) vs różyczka i wstążka - znacznik karmienia (Primark)
  • MATERIAŁ: 100% Bawełna (Mothercare) vs 98% bawełna i 2% elastan (Primark)
  • HAFTKI: 2 haftki w pionie (Mothercare) vs  3 haftki w pionie (Primark)
  • MADE IN: Bangladesz (Mothercare) vs Hiszpania (Primark)
Największa różnica w cenie, jakość w obu przypadkach porównywalna, ale w cenie 2 staników z Mothercare możemy mieć 6 w Primarku i starczy nam jeszcze na 2 herbaty w kawiarni.

Stanik z Mothercare jest już po pierwszych praniach.

MOTHERCARE
 PRIMARK




2 komentarze: