niedziela, 23 marca 2014

Płyny micelarne

Płyny micelarne to jeden z lepszych wynalazków kosmetycznych ostatnich lat. Przede wszystkim jest w stanie zastąpić nam mleczko do twarzy, płyn do demakijażu i tonik, a co za tym idzie nasz cenny czas i pieniądze. Mając w kosmetyczce te wszystkie produkty często, o którymś zapominamy, potem taki "produkt" spotka się z datą ważności i jego kolejna randka to kosz do śmieci. Ja postanowiłam się całkowicie przerzucić na korzystanie z płynów micelarnych po tym jak moja cera je pokochała. W odwecie mam tylko ulubiony płyn do demakijażu oczu, tak na wszelki wypadek jak bym zapomniała kupić kolejne opakowanie płynu micelarnego.
Dzięki uprzejmości marki Lirene miałam okazję testować płyn micelarny . Uwielbiam go za zapach i wydajność oraz za to, że czuć jak dobrze oczyszcza moja cerę. Jak widać po opakowaniu płyn testowałam intensywnie przez kilka miesięcy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz